• bugün (107)
  1. herkes istanbul çıkışlarında kuyruk oluşuyor diye ağlıyor ama gel gör ki ben ümraniye'deki supercharger'da hiç beklemedim. planlama yaparsan sorun kalmaz, menzil kaygısı efsane zaten. yok hafta sonu burhaniye yoluna çıkıyorsan tabi ki kuyruğa takılırsın, o konuda hak yemeyelim.
   tümünü göster