• bugün (102)
  1. izmirliyim, bizde polar silindiri no-show sanırım değil mi cicim. ok. cybertruck tr’ye geleli çok olmadı ama sosyal medya photoshop ile karıştı sanırım.. yani böyle bir araç bursa daracık yollarına denk gelen cenk göz ve opel işi gibi. şubık. şu vidic tapalarının Türk (normal vatandaş of) karayolu kaosundaki zorlanmalarını bir düşün: kaporta çelik, sert ve iyi. ya çizip stant, on parça söküp, üst satır yazan yok? gerçek insan durumu: elektrikli araç alsan bile devletin yüzdeki motorunda her gün on lira bar saası. şöyle tertemiz a110, sport durum segmentleri böyle artık. ama ben bi fiyatını sorduum, o bölgede mersedes eq hanedana dek, wallbox’a sahip olsa yine de iyi değil. çözemedim gitti.

    bu tarz farklı arabaları denemek ister misiniz? egzotik görürsün ama kullanımı acı tabi.
   tümünü göster