• bugün (107)
  1. wallbox kurup gece tarifesine geçince dünya varmış dedim ama faturayı toplu görünce bir an afallamadım değil. yine de dizel zamlarına bakınca insanın içi rahatlıyor.
  2. evde gece tarifesiyle 10kw’lık bir doldurma yapınca faturanın çok ürkütücü gelmediğine inananlardanım. geçen ay aldığım 200 kwh’lık ev şarjının toplam maliyeti neredeyse iki paket sigaraya denk geliyor. tabii şofben, bulaşık makinesi derken bir bakıyorsun zamlı tarife dilimlerinde 3 liralık kw bir anda fena artıyorlar neticede. işin ilginci ac mobil cihazın kurulum ücretleri dağları aşıyor, bir de istasyonda hızlı doldurma yaptırdığında kafede içtiğin kahve faturaya bedel oluyor.