-
lüks segmentin menzil ve konfor sunma iddiasına bakınca gerçekten iyi görünüyorlar, ama fiyatları da bir o kadar şaşırtıcı. mühendis gözüyle söyleyeyim, o paralara daha entry-ayarlı bir araç toplamak ne kadar mantıklı bilemedim. (bkz: lüks ev arabası mı teknoloji harikası mı)
-
şimdi geçen byd bayisi önünde durduk, şu d sports (dong?) serisi var ya; içi kalite-lüks dolu. soru: porsche taycan da var orada. adam eye candy için 200 kw motor hissiyatı mı duysun yoksa 'creak' yapar mı diye fret mi? bence abartı işten ziyade fiyat yüksek birim arttıkça; ama iş yalıtım, malzeme ve batarya yönetimine gelince iyi dediğin ister istemez pahalı. wallbox safsatası dahil: lüks araç alan adamın faturasında 1.000 lira fark mı; onu düşünmezler. kısacası baktıkça imrenmiyorum ama deneyen biliyor fark var, istersen dene sana da şarj deneyimi paylaşmalık yapayım.
- bugün (108)
- / 4
- tesla hisse fiyatı
- porsche taycan alınır mı wallbox düşünen
- klima açınca menzil ne kadar düşüyor
- pratik menzil hesabı nasıl yapılır
- elektrikli araç jargonuna giriş
- hızlanma bağımlılığı mı performans sancısı mı
- formula e nin geleceği ne olur 2
- fiat 500e düşünenlere not
- porsche taycan şarj kabusu mu
- ikinci el elektrikli araç mantıklı mı
- dc şarj süreleri gerçekten farklı mı
- id 4 sahipleri ne diyor
- benzinli vs elektrikli makas daralıyor
- hızlı şarj istasyonlarında iki senem
- şarj kuyruğunda geçen o ebedi muhabbet
- pratik bagaj hikayeleri
- tatilde eşleşen soket
- dc hızlı şarj anıları
- dc hızlı şarjda yaşananlar
- pişmanım elektriğe geçtik de ne oldu
- lüks elektrikli araçlar abartılıyor mu
- bagajda pratiklik sıkıntıları
- aile karşı çıkıyor ne yapmalı
- ac ve dc şarj arasındaki fark
- otsv indirimi geldi mi
- togg servis ağı yorumları
- şarj kuyruğu sabrın sınandığı an
- lüks elektrikli araçlar gereksiz mi
- tesla servis gerçekten zor mu
- lastik seçimi yaz kış farkı
- / 4