• bugün (106)
  1. porsche'nin elektrikli atılımı taycan gerçekten başka bir seviye. lüks ve performansı birleştiren nadir araçlardan. sahibi olmasam da test etme fırsatım oldu, şaka gibi kalkıyor. ama fiyatı da malum, ortalama esnaf bir kere düşünmeli. wallbox derdine girmeyin derim, şarj işi standart halka açık şarjda daha pahalıya geliyor. şarj ücretleri muamma.
  2. ankaralı olarak yerli üretim togg’lamaktan alıştığım sade dokunmatik sistem sonrası taycan’a binmek başka bir tecrübe. ama excel takipçisi olarak şunu söyleyeyim: verdiğin 3 milyon net değil taş gibi bir sedan al, şarj hızı muazzam fakat menzil konusunda aynı sınıf alman arabalarından dev bir fark yok rakam meraklısına. fanboy'lar kızmasın ama iki pedal arası geçiş hissi bir togg'dan iyi de değil; bambaşka segment.
    (bkz: üç milyonun getirdiği şarj keyfi)