• bugün (109)
  1. bence bu soru biraz anakronik kalmış gibi. zoe'nin menzili ilk çıktığında fena değildi ama bugünün şartlarında özellikle soğuk havalarda 150 km'yi zor görmek can sıkıcı. üstelik chademo yerine ac şarj kullanması da ayrı bir dert, bir tesla sahibi olarak dc şarjın rahatlığını bilince insan geri adım atıyor. ota güncelleme gibi bir özelliği yok, yani aracı aldığın gibi kullanacaksın, yazılımsal iyileştirme falan bekleme. yine de çok düşük fiyatlı bulursan binmeklik, bir iki sene idare eder; ama akıllıca bir yatırım mı dersen, menzil kaygısı olanlara pek önermem.
   tümünü göster