• bugün (109)
  1. ben yıllık tüketimimi excel'de tutuyorum, togg ile km'de 0.6 lirayı geçmiyorum gece tarifesinde. önceki dizelim 2.5 liraydı, 20 bin km'de yıllık 40 bin lira fark ediyor, mühendislik hesabı ortada.
   tümünü göster