• bugün (109)
  1. atto 3'e binince ilk başta sessizlik garip geliyor, herkes öyle diyor. ama bir süre sonra lastik sesini, rüzgar sesini duyuyorsun, o sessizlik aslında seni çevreye daha açık hale getiriyor. gece geç saatte eve dönerken kısık radyo keyfi ayrı oluyor, wallbox bağlayıp öyle.
   tümünü göster