• bugün (109)
  1. kışın menzil düşüşü yaşamayan var mı, hepimiz aynı gemideyiz. bence düşmenin en büyük sebebi pilin ısınması için harcadığı enerji, bir de kullanıcı kaynaklı faktörler var tabii.ön ısıtmayı ihmal etmeyin derim, prizdeyken aracı ısıtmak epey fark ettiriyor.
   tümünü göster