• bugün (109)
  1. togg t10x ile excel'de tüketim takibi yapıyorum, kwh başına maliyet aslında km'de doğru ölçülünce çok makul kalıyor. herkes istasyondan hızlı cevap bekliyor, evde gece şarjı en temizi.
   tümünü göster