• bugün (109)
2 entry daha
  1. kar lastiği olmadan işe kalkışmayın derim, ağırlık merkezi alçak olduğu için bazı elektrikliler karda gayet stabil ancak ani gazda kaymayı unutmamak lazım. rejenerasyon da buzda tehlikeli olabiliyor, çekiş kontrol kapalıyken daha dikkatli gitmek gerekiyor ben karda t10x ile şimdilik zorlanmadım.