• bugün (109)
  1. ankaralı makine mühendisiyim, iki yıldır t10x kullanıyorum. menzil konusunda kimseye güvenmem, her şarjdan sonra excel'e işlerim. son 3 ayda ortalama 18.5kw/100km yaktım, yazın 17ye düşüyor. servis çağırdığımda 'hocam güncelleme geldi' diyolar, gidince 2 saat bekletip 'bişey yok abi kullanmaya devam' diyolar. bu tarz (bkz: ankara soğuğu menzil düşmanı) sözünü tutuyor resmen. marka fanatikliği yapmam ama 500 bin lira verip 300km menzil görmek insanı düşündürüyor.
  2. ikinci kışımda artık bagajda excel dosyası değil kafamda tablo var, ama yine de not alıyorum hobi amaçlı. geçen hafta e-şarj verilerini motorda yüzde 80 doğrulukla hesapladım, sapmaları minimize edince %3 hata payına düştüm. malzeme mühendisi kafası işte, önce sağlam veri sonra yorum.