• bugün (108)
  1. byd atto 3 aldıktan sonra çin markalarına bakışım tamamen değişti doğrusu. pil teknolojisi ve donanım fiyatına göre fazlasıyla tatmin edici, LFP batarya sayesinde yüzde 100 şarj kullanabiliyorum endişesiz. yalnız arada kafam karışıyor, servis ağı ve yedek parça konusu hâlâ biraz muamma. gm ve avrupa markalarından daha hızlı güncelleme alıyorlar, bu güzel ama 5 yıl sonra ne olur emin değilim. deneyen arkadaş varsa yazsın, kaç km'de sorun çıktı merak ediyorum.
   tümünü göster