-
byd atto 3 aldıktan sonra çin markalarına bakışım tamamen değişti doğrusu. pil teknolojisi ve donanım fiyatına göre fazlasıyla tatmin edici, LFP batarya sayesinde yüzde 100 şarj kullanabiliyorum endişesiz. yalnız arada kafam karışıyor, servis ağı ve yedek parça konusu hâlâ biraz muamma. gm ve avrupa markalarından daha hızlı güncelleme alıyorlar, bu güzel ama 5 yıl sonra ne olur emin değilim. deneyen arkadaş varsa yazsın, kaç km'de sorun çıktı merak ediyorum.
- bugün (108)
- / 4
- mini cooper se kullanıcı yorumları
- elektrikli araç vergisi hesabı 4
- tek pedalla surme deneyimi
- hizlanma hissinin pesine dusmek
- ac ve dc şarj arasındaki fark 2
- hızlı şarjda sıra kavgası
- mercedes eqe star yemeyenlere
- en iyi elektrikli hatchback hangisi
- servis deneyimleri ve markalar
- togg t10x sahibi olmak
- evde şarj istasyonu önerileri
- formula e gerçekten zaman kaybı mı
- şarj ağı labirenti
- çin malı elektrikli araç yorumu
- elektrikli araç ses sistemi önerileri
- uygun fiyatlı elektrikli araçlar
- mercedes eqe sahipleri
- audi e tron alınır mı
- yerli elektrikli araç deneyimleri
- kwh hesabı ve anlamı
- ev ev hibrit güç seçenekleri
- tek pedalla sürüş nedir
- sessizlik mi lüks mü
- taycan gerçek kullanıcı görüşleri
- güncelleme şov bitti mi
- bidirectional charging nedir
- karda elektrikli araç sürmek
- tesla model y günlük kullanım
- togg halka arz bekleniyor
- formula e heyecanı
- / 4