• bugün (109)
  1. iki yıldır togg t10x kullanıyorum, öncesinde dizel sedan vardı. ilk başta bu sessizlik çok keyifliydi, gerçekten lüks bir otomobil hissi veriyor. ama yaya geçitlerinde insanlar arkadan yaklaştığımı fark etmiyor, özellikle yaşlılar ve çocuklar için risk oluşuyor. avrupa'da düşük hızlarda ses çıkarma zorunluluğu var, bizde de gelmeli. "sessiz katil" muhabbeti abartılı ama bir gerçeklik payı var.