• bugün (109)
  1. byd atto 3'ümle bunu bir haftada çözdüm, alıştıktan sonra çok keyifli doğrusu. frene neredeyse hiç basmıyorsun, sadece gazı bırakıyorsun, araba kendi kendine yavaşlıyor ve enerjiyi geri kazanıyor. ilk başta biraz garip geldi, özellikle rampa aşağı inerken kontrolü kaybeder miyim diye korktum ama kısa sürede refleks haline geldi. evde wallbox'ta şarj ederken bu özellik sayesinde faturalara ufak da olsa bir katkı oluyor, mesafe kısaysa neredeyse hiç fren yapmıyorsun. ama trafikte aniden önünü kesen olursa yine de ayağını frene atıyorsun, tamamen güvenme yani. çin araçlarında genelde iyi çalışıyor, memnunum.
   tümünü göster