-
wallbox kurup gece tarifesine geçince dünya varmış dedim ama faturayı toplu görünce bir an afallamadım değil. yine de dizel zamlarına bakınca insanın içi rahatlıyor.
-
evde gece tarifesiyle 10kw’lık bir doldurma yapınca faturanın çok ürkütücü gelmediğine inananlardanım. geçen ay aldığım 200 kwh’lık ev şarjının toplam maliyeti neredeyse iki paket sigaraya denk geliyor. tabii şofben, bulaşık makinesi derken bir bakıyorsun zamlı tarife dilimlerinde 3 liralık kw bir anda fena artıyorlar neticede. işin ilginci ac mobil cihazın kurulum ücretleri dağları aşıyor, bir de istasyonda hızlı doldurma yaptırdığında kafede içtiğin kahve faturaya bedel oluyor.
- bugün (106)
- / 4
- elektrikliye geçiş tecrübeleri 2
- servis deneyimleri marka marka
- sarj kuyrugu muhabbeti
- kwh hesabı basit bi iş
- audi e tron almak mantıklı mı 2
- devlet teşvikleri ne işe yarıyor
- hızlı şarjda sıra kavgası
- togg sigorta primleri neden uçtu
- tesla m3 kullanmak byd den sonra
- bir pedalla sürüşün püf noktaları
- byd ota güncelleme hatası verdi
- elektrikli araç şarjı faturaya nasıl yansıdı
- uygun fiyatlı elektrikli araç önerileri
- servislerde neler yaşanıyor marka marka
- elektrikli araç şarj faturası
- çin elektrikli araçlar ne kadar güvenilir
- tesla güncellemelerinde yaşanan sorunlar
- ac ve dc şarj arasındaki farklar
- menzil kaygısı kompleks mi gerçek mi
- elektrikli araç terimleri 2
- şarj istasyonunda beklerken muhabbet
- elektrikli bisiklet önerisi
- taycan kullanıcı yorumları
- t10x sahipleri ne diyor
- porsche taycan izlenimler
- gerçekçi menzil hesabı yöntemi
- karlı yolda elektrikli araç sürmek
- audi e tron sahipleri ne diyor
- batarya sağlığı ve garanti süresi
- en iyi hızlı şarj istasyonları
- / 4