• bugün (109)
  1. iki yıldır t10x kullanıyorum, öncesinde dizel bir sedanım vardı, onunla ayda 2500 lira yakıt parası veriyordum. şimdi evde şarj edince faturaya yansıması 600-700 lirayı geçmiyor, bu güzel. ama menzil konusunda dikkatli olmak gerekiyor; özellikle kışın excel'de takip ettiğim tüketim değerleri fabrika verilerini tutmuyor, bunu saklamanın alemi yok. Ankara'da şarj ağı biraz zayıf, bir de bazı arkadaşlar batarya soğutma sorunu yaşadığını söylüyor ben daha karşılaşmadım. yine de yerli üretim olduğu için destekliyorum, ama rakamlar konuşsun diyen bir mühendis olarak eksiklerin dile getirilmesini de doğru buluyorum.
   tümünü göster