evinize güç istasyonu alma niyeti kuvvetliyse ben wallbox'ı kurcalaya duralım dedim byd atto 3'le. yedişkw'lık bir cihaz iş görür mü araştırmadık değil, hatta bir esnaf olarak faturalarımı komple masraf olarak düşününce amortisman süresi epey rahatlatıcı. en uygunu mobil şarj cihazı veya 7,4 kw station var lakin elektrikçi arkadaşa sigorta atlatma riski sorulmalı. fazladan para verip üç fazlıya bulaşmayı tavsiye eden çok; trafo eviniz basıksa en bastan iki p r c ile sonradan sorun yaşamazsınız.
byd atto 3'ü alalı birkaç ay oldu, evde şarj işini çözmek için wallbox baktım araştırdım. açıkçası piyasada çok seçenek var ama benim gördüğüm en iyilerden biri homewatt, bir de yerli üretici var e-volt, onu kurdurdum. gece tarifesine geçtim, faturada ciddi fark oldu. arabayı akşam takıyorum sabah full. prizden şarj edenler var ama onu hiç önermem, hem yavaş hem de kablo ısınıyor. apartmanda oturanlar için site yönetimiyle anlaşıp ortak kullanım da mümkünmüş, ben evin garajına taktırdım. merak eden varsa wallbox kurulumuyla ilgili bildiklerimi anlatırım.