-
byd atto 3'ü alalı birkaç ay oldu, evde şarj işini çözmek için wallbox baktım araştırdım. açıkçası piyasada çok seçenek var ama benim gördüğüm en iyilerden biri homewatt, bir de yerli üretici var e-volt, onu kurdurdum. gece tarifesine geçtim, faturada ciddi fark oldu. arabayı akşam takıyorum sabah full. prizden şarj edenler var ama onu hiç önermem, hem yavaş hem de kablo ısınıyor. apartmanda oturanlar için site yönetimiyle anlaşıp ortak kullanım da mümkünmüş, ben evin garajına taktırdım. merak eden varsa wallbox kurulumuyla ilgili bildiklerimi anlatırım.
- bugün (108)
- / 4
- mini cooper se kullanıcı yorumları
- elektrikli araç vergisi hesabı 4
- tek pedalla surme deneyimi
- hizlanma hissinin pesine dusmek
- ac ve dc şarj arasındaki fark 2
- hızlı şarjda sıra kavgası
- mercedes eqe star yemeyenlere
- en iyi elektrikli hatchback hangisi
- servis deneyimleri ve markalar
- togg t10x sahibi olmak
- evde şarj istasyonu önerileri
- formula e gerçekten zaman kaybı mı
- şarj ağı labirenti
- çin malı elektrikli araç yorumu
- elektrikli araç ses sistemi önerileri
- uygun fiyatlı elektrikli araçlar
- mercedes eqe sahipleri
- audi e tron alınır mı
- yerli elektrikli araç deneyimleri
- kwh hesabı ve anlamı
- ev ev hibrit güç seçenekleri
- tek pedalla sürüş nedir
- sessizlik mi lüks mü
- taycan gerçek kullanıcı görüşleri
- güncelleme şov bitti mi
- bidirectional charging nedir
- karda elektrikli araç sürmek
- tesla model y günlük kullanım
- togg halka arz bekleniyor
- formula e heyecanı
- / 4