• bugün (112)
  1. elektrikli araba kullanmaya başlayınca insanın eli ayağı alışıyor, o anlık torku seviyorsunuz ama sürekli gazı köklemek bataryayı da lastiği de sömürüyor. iki senedir togg kullanıyorum, evden işe giderken tüketimimi excel'e işlerken bir de bakıyorum hafta sonu gezmesinde 30 kw üzeri yakmışım. hızlanma bağımlılığı dediğiniz şey, menzil kaygısı olmayan bir lüks aslında.
   tümünü göster