• bugün (106)
  1. geçen izmir çıkışında şarj sırasında bir abiyle lafladık, adam byd atto 3 almış ben de bakıyorum derken otuz dakika nasıl geçti anlamadım. kuyruklar sinir bozucu ama sohbet iyi oluyor.
  2. geçen hafta bir dc şarjda beklerken başka bir t10x sahibiyle çene çaldık. herkesin ortak derdi aynı: istasyondaki boş kalan fişler çalışmıyor, pin'ler paslanmış.