• bugün (106)
  1. ota güncelleme cambazlığı ara sıra kullanıcıları iptal ediyor şu bu derken can sıkabiliyor. geçen gün birimizin bir model 3'üne gelen 2024.x sürümü arayüzü komple değiştirdi bir anda park sensörlerinin sesi kısıldı mı yok ben mi hayal görüyorum dedirtti. bir de bu yamalar çoğunlukla yeni batarya yönetimini optimize ediyor diye geliyor ama bazen arka planda bir ısı pompası ya da soğutma fanını tetikliyor ortada bir ses var anlamadım. en büyük sıkıntısı da kamp modu saatlerce beklerken mobil uygulamada garip bir kod takılması; yarıda kalıyor bazen. ama diğer markalar henüz işin ucundan bile geçemedi, elin elon'un erken benimsemiş olmanın keyfi başka.