• bugün (112)
  1. dizelden geçince ilk bir hafta bocaladım, 200 beygir t10x'le ani kalkışta içiniz bayılır resmen. motor verimini excel'de takip eden biri olarak söylüyorum; rejenerasyon fren devredeyken sürüş keyfi bambaşka.
   tümünü göster