• bugün (108)
  1. byd atto 3 sahibi olarak düşünüyorum da tesla'nın hisse fiyatı gerçekten bir muamma. ne kadar üretim yapıyor, satış raporları ne diyor derken esnaf kafasıyla işin içinden çıkamıyorum. wallbox kurulumuna para vermekten mi hisse almak daha mantıklı? işte bunu hala kestiremedim. samimi olmak gerekirse çin araçları gibi sağlam bir mantığa oturtamıyorum bu hisseyi.