• bugün (108)
  1. byd atto 3 ile gezen biri olarak itiraf edeyim: mercedes eqs veya bmw i7 gibi araçlar bana fazla abartı gelmiyor değil. binmesi keyifli tabii ama wallbox'ta şarj olurken ikisi de aynı hızda. faturaları da aynı geliyor. lüks araç alana kadar eve güneş paneli kurmak daha mantıklı diye düşünüyorum.
   tümünü göster